loading...
حافظ بلاگ
آرمین محمدبیگی بازدید : 204 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام

امیئوارم حال همتون خوب باشه امروز از یک نویسنده ایرانی به کتاب برا دانلود 

گذاشتم این کتاب در زمینه فانتزی!من تعجب کردم چون نویسنده های ایرانی

اغلب از این جور کتاب ها نمی نویسند اما به نظر خودم این واقعا تحولی توشونه!!!

 من خودم شخصا از این کتاب خیلی خوشم اومد البته این فقط

 دو فصل اولشه!!! فصل های بعدیش هم در چند روز آینده!! انصافا این کتاب رو

بخونید ! به یکبار خوندن می ارزه!!!برای  ارتباط با نویسنده هم این ایمیل داخل

کتاب پی ام بدید!

 پاسووردش هم www.my-ebook.blogfa.com

برا دانلود به

فصل اول(سرآغار)

 http://avaxtm.com/show.php/6156_changedestiyrezaasgari.zip.html

فصل دوم(تصمیم نهایی) 

http://avaxtm.com/show.php/6157_chanegedestinytasmimnahaei.zip.html

فصل سوم هم امروز برای دانلود گذاشتم:

دنیای جدید

http://avaxtm.com/show.php/6800_3CHANEGDESTINYDONYAYEJADID.zip.html

رجوع کنید .

برچسب ها کتاب , کتوب جالب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید گنج حکیم امیدوارم حضرت حافظ به این وبلاگ نظری کنه برای شادی روح حافظ فاتحه بفرستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما سایت حافظ بلاگ را درچه سطحی می بینید؟
    پیوندهای روزانه
    اخبار جدید
    فال آنلاین (فال حافظ)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 6,620
  • بازدید کلی : 47,332
  • کدهای اختصاصی
    روز نما
    حمایت ازما
    شعرآنلاین


    آیامی دانید؟!